Doar cu câteva zile înainte de primul lor shooting, echipajul de distribuţie şi producţie a viitoarei drame „7th Grade Civil Servant” a MBC-ului, recent, au venit împreună pentru prima dată.

Deţinând primul lor scenariu pentru viitoarea dramă, membrii echipei de distribuţie, incluzând pe Joo Won, Jang Young Nam, Choi Kang Hee, Chansung din 2PM, s-au adunat la Dream Center a MBC-ului, în Ilsan, pe 20 noiembrie.

Choi Kang Hee şi-a exprimat dorinţa de a lucra cu colegii ei pentru dramă spunând, „Am întâlnit o dramă care mi-a făcut inima să tresară pentru prima dată de ceva vreme. Sunt fericită că pot lucra cu seniorii mei şi actori juniori pentru care am avut întotdeauna un respect extraordinar.”

Joo Won şi-a susţinut sentimentele şi a spus, „În timp ce mie încă îmi lipsesc multe lucruri, sunt recunoascător că mi s-a dat posibilitatea să joc un astfel de rol mare. Voi învăţa de la minunaţii mei seniori.”

Drama este bazată pe filmul din 2009, „My Girlfriend is an Agent”, în rolurile principale fiind Kim Ha Neul şi Kang Ji Hwan.